Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7273
Назва: Профорієнтаційна робота як складова педагогічної діяльності вчителя технологій
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Белан, Тетяна Григорівна
Ключові слова: профорієнтаційна робота
вчитель технологій
учнівська молодь
освітній процес
Дата публікації: 2021
Видавництво: Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези
Бібліографічний опис: Носовець Н., Белан Т. Профорієнтаційна робота як складова педагогічної діяльності вчителя технологій. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: розрити роль учителя технологій в організації профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю. Професійна орієнтація спрямована на задоволення потреб особистості в професійному самовизначенні та потреби суспільства у забезпеченні соціально-професійної структури. Професійна орієнтація в освітньому процесі – це спрямованість інтересів і схильностей учнів, яка значною мірою залежить від конкретної навчальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7273
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.