Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндронік, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2021-05-25T06:35:38Z-
dc.date.available2021-05-25T06:35:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАндронік Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2013. Вип. 111. С. 5–9. Серія: Педагогічні наукиen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7246-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів. Розглянуто цілі, а також позамовний, лінгвістичний, психологічний та лінгвосоціокультурний компоненти змісту такого навчання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectангломовна дискусіяen_US
dc.subjectавтентичний поетичний твірen_US
dc.subjectцілі навчанняen_US
dc.subjectкомпоненти змісту навчанняen_US
dc.titleМетодичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.