Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7246
Назва: Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів
Автори: Андронік, Наталія Павлівна
Ключові слова: англомовна дискусія
автентичний поетичний твір
цілі навчання
компоненти змісту навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Андронік Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2013. Вип. 111. С. 5–9. Серія: Педагогічні науки
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів. Розглянуто цілі, а також позамовний, лінгвістичний, психологічний та лінгвосоціокультурний компоненти змісту такого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7246
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.