Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндронік, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2021-05-25T06:17:52Z-
dc.date.available2021-05-25T06:17:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАндронік Н. П. Підсистема вправ для навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів. Іноземні мови. 2009. № 2. С. 41-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7244-
dc.description.abstractУ процесі спілкування комуніканти впливають один на одного. Їхні дії усвідомлено чи неусвідомлено спрямовані на регулювання чи зміну власної або чужої позиції. Тому у мовному ВНЗ особливого значення набуває навчання переконуючого мовлення, яке відрізняється підвищеною складністю, оскільки вимагає логічної побудови висловлювань, чітких причинно наслідкових зв’язків, наведення аргументів або контраргументів, урахування соціокультурних умовностей.en_US
dc.publisherІноземні мовиen_US
dc.subjectангломовна дискусіяen_US
dc.subjectпоетичні твориen_US
dc.subjectвправиen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.titleПідсистема вправ для навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.