Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндронік, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2021-05-25T06:10:52Z-
dc.date.available2021-05-25T06:10:52Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationАндронік Н. П. Лінгводидактичні та комунікативні особливості дискусії на початковому ступені навчання у вищій мовній школі. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка : зб. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 48. С. 13-18. Серія: Педагогічні науки.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7243-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню лінгводидактичних та комунікативних особливостей дискусії, яка розглядається як форма полілогічного мовлення. Також визначається поняття «полілог» та наводиться його порівняльна характеристика з діалогом і монологом.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнавчальна дискусіяen_US
dc.subjectполілогen_US
dc.subjectмонологen_US
dc.subjectдіалогen_US
dc.subjectкомунікативні маркериen_US
dc.titleЛінгводидактичні та комунікативні особливості дискусії на початковому ступені навчання у вищій мовній школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.