Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7243
Назва: | Лінгводидактичні та комунікативні особливості дискусії на початковому ступені навчання у вищій мовній школі |
Автори: | Андронік, Наталія Павлівна |
Ключові слова: | навчальна дискусія полілог монолог діалог комунікативні маркери |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Андронік Н. П. Лінгводидактичні та комунікативні особливості дискусії на початковому ступені навчання у вищій мовній школі. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка : зб. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 48. С. 13-18. Серія: Педагогічні науки. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню лінгводидактичних та комунікативних особливостей дискусії, яка розглядається як форма полілогічного мовлення. Також визначається поняття «полілог» та наводиться його порівняльна характеристика з діалогом і монологом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7243 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лінгводидактичні та комунікативні особливості дискусії на початковому ступені навчання у вищій мовній школі.pdf | 7.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.