Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T07:56:28Z | - |
dc.date.available | 2021-05-20T07:56:28Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Мехед О. Б. Педагогічна практика як чинник формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 54-57. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7237 | - |
dc.description.abstract | Представлено місце педагогічної практики у процесі підготовки майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності, що являє собою інтегровану, цілісну систему, містить наступні структурно-змістові компоненти: цільовий, мотиваційний, комунікативний, процесуальний та результативно-оціночний. Доведено важливість підвищення рівня соціально-педагогічної грамотності власне майбутніх педагогів. Пропонується використання на заняттях з фахових дисциплін моделювання фрагментів професійно-педагогічної діяльності, що не лише забезпечує особисте включення здобувачів освіти в соціально-освітню діяльність, а й стимулює їхню потребу в оволодінні методиками розвитку відповідних компетентностей учнів, оскільки майбутні педагоги усвідомлюють нестачу відповідних знань, умінь і навичок, досвіду творчої діяльності. | en_US |
dc.publisher | Черкаси | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі біології та основ здоров’я | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | en_US |
dc.title | Педагогічна практика як чинник формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна практика як чинник формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності.pdf | 544,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.