Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7237
Назва: Педагогічна практика як чинник формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: майбутні вчителі біології та основ здоров’я
педагогічна практика
професійна діяльність
соціально-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Черкаси
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. Педагогічна практика як чинник формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 54-57.
Короткий огляд (реферат): Представлено місце педагогічної практики у процесі підготовки майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності, що являє собою інтегровану, цілісну систему, містить наступні структурно-змістові компоненти: цільовий, мотиваційний, комунікативний, процесуальний та результативно-оціночний. Доведено важливість підвищення рівня соціально-педагогічної грамотності власне майбутніх педагогів. Пропонується використання на заняттях з фахових дисциплін моделювання фрагментів професійно-педагогічної діяльності, що не лише забезпечує особисте включення здобувачів освіти в соціально-освітню діяльність, а й стимулює їхню потребу в оволодінні методиками розвитку відповідних компетентностей учнів, оскільки майбутні педагоги усвідомлюють нестачу відповідних знань, умінь і навичок, досвіду творчої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7237
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.