Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorКравченко, І. М.-
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2021-05-17T08:20:21Z-
dc.date.available2021-05-17T08:20:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБарнич О. В., Кравченко І. М., Турчина І. С. Розвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання. Освіта та педагогічна наука. 2021. № 1 (176). С. 12-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7235-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему важливості розвитку емоційного інтелекту у процесі створення креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання. Розкрито сутність поняття «емоційна компетентність» у контексті психолого-педагогічної науки. Доведено необхідність її розвитку в дітей молодшого шкільного віку під час здійснення освітнього процесу, виходячи з їхніх психічних, фізіологічних особливостей та індивідуальних потреб.en_US
dc.publisherОсвіта та педагогічна наукаen_US
dc.subjectстворення креативних продуктівen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectурок читанняen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.