Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorКравченко, І. М.-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2021-05-14T07:18:52Z-
dc.date.available2021-05-14T07:18:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБарнич О. В., Кравченко І. М., Мамчич О. Б. Творча учнівська імпровізація на уроках читання як шлях до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у новій українській школі. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ : Гельветика, 2021. Вип. 79. Т. 1. С. 32-36.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7232-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему, що стосується значення творчої учнівської імпровізації для розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти Нової української школи. Здійснено комплексний аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, результатом якого була констатація того факту, що проблема творчої учнівської імпровізації на уроках читання потребує більш детального дослідження, оскільки досі не є достатньо вивченою. Незважаючи на її актуальність і соціальну детермінованість, зумовлену викликами сучасного суспільства та специфікою реформування початкової ланки освіти, особливу увагу приділено поняттю “емоційний інтелект” у взаємозв’язку із творчою імпровізацією в різних її варіантах.en_US
dc.publisherНауковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.relation.ispartofseriesСерія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи;-
dc.subjectтворча учнівська імпровізаціяen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectурок читанняen_US
dc.titleТворча учнівська імпровізація на уроках читання як шлях до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у новій українській школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Творча учнівська імпровізація на уроках читання.pdf314.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.