Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барнич, Оксана Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Кравченко, І. М. | - |
dc.contributor.author | Мамчич, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T07:18:52Z | - |
dc.date.available | 2021-05-14T07:18:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Барнич О. В., Кравченко І. М., Мамчич О. Б. Творча учнівська імпровізація на уроках читання як шлях до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у новій українській школі. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ : Гельветика, 2021. Вип. 79. Т. 1. С. 32-36. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7232 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему, що стосується значення творчої учнівської імпровізації для розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти Нової української школи. Здійснено комплексний аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, результатом якого була констатація того факту, що проблема творчої учнівської імпровізації на уроках читання потребує більш детального дослідження, оскільки досі не є достатньо вивченою. Незважаючи на її актуальність і соціальну детермінованість, зумовлену викликами сучасного суспільства та специфікою реформування початкової ланки освіти, особливу увагу приділено поняттю “емоційний інтелект” у взаємозв’язку із творчою імпровізацією в різних її варіантах. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи; | - |
dc.subject | творча учнівська імпровізація | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | НУШ | en_US |
dc.subject | урок читання | en_US |
dc.title | Творча учнівська імпровізація на уроках читання як шлях до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у новій українській школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Творча учнівська імпровізація на уроках читання.pdf | 314.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.