Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-03-02T07:15:33Z-
dc.date.available2020-03-02T07:15:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Структурні компоненти інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов / Стеченко Т. О. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 184 – 187.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі розгляду структурних компонентів інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. До структурних компонентів інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов відносимо комунікативну, аудіовізуальну, лінгвістичну, логічну, рефлексивну та технологічну культури. Окреслено шляхи організації освітнього процесу, які сприяють підготовці майбутніх учителів іноземних мов до формування у них високого рівня інформаційної культури.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземних мовen_US
dc.subjectструктурні компонентиen_US
dc.titleСтруктурні компоненти інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf459.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.