Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Назва: Структурні компоненти інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: культура
інформаційна культура
майбутні вчителі іноземних мов
структурні компоненти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Структурні компоненти інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов / Стеченко Т. О. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 184 – 187.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі розгляду структурних компонентів інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. До структурних компонентів інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов відносимо комунікативну, аудіовізуальну, лінгвістичну, логічну, рефлексивну та технологічну культури. Окреслено шляхи організації освітнього процесу, які сприяють підготовці майбутніх учителів іноземних мов до формування у них високого рівня інформаційної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf459.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.