Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-28T13:44:04Z-
dc.date.available2020-02-28T13:44:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПанзига О. М. Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі / Панзига О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 152 – 155.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/721-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості організації поточного та рубіжного контролю рецептивних мовних компетентностей майбутніх учителів у самостійній роботі. Визначаються об’єкти цих видів контролю. Запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості компонентів фонетичної, лексичної і граматичної компетентностей у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розглянуті засоби контролю та оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів у самостійній позааудиторній роботі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпоточний контрольen_US
dc.subjectрубіжний контрольen_US
dc.subjectоб’єкти контролюen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectрецептивні мовні компетентностіen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.titleКонтроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf462.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.