Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-04-09T07:20:46Z-
dc.date.available2021-04-09T07:20:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТютюнник О. М. Взаємодія особи і суспільства як основа суспільно-освітнього процесу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 85. С. 239-242.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7210-
dc.description.abstractРозглядаються окремі філософсько-освітні ідеї П. Куліша на підставі аналізу його історіософії. Аналізуються погляди на проблему взаємозв’язку особи й суспільства в освітньо-філософському доробку мислителя. Зазначається, що суспільно-освітній процес включає в себе як раціональну, так і ірраціональну форми навчання і виховання, тобто школи різного типу. Автор прагне довести, що П. Куліш в історико-філософському плані продовжував орієнтуватися на традиційну для української філософії антропологічно-екзистенціальну тенденцію пріоритету особистої життєтворчості.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectфілософіяen_US
dc.titleВзаємодія особи і суспільства як основа суспільно-освітнього процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.