Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/721
Назва: Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі
Автори: Панзига, Оксана Миколаївна
Ключові слова: поточний контроль
рубіжний контроль
об’єкти контролю
критерії оцінювання
рецептивні мовні компетентності
самостійна робота
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Панзига О. М. Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі / Панзига О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 152 – 155.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості організації поточного та рубіжного контролю рецептивних мовних компетентностей майбутніх учителів у самостійній роботі. Визначаються об’єкти цих видів контролю. Запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості компонентів фонетичної, лексичної і граматичної компетентностей у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розглянуті засоби контролю та оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів у самостійній позааудиторній роботі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/721
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf462.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.