Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-04-09T06:52:47Z-
dc.date.available2021-04-09T06:52:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТютюнник О. М. Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 92. С. 300-304.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207-
dc.description.abstractАвтор статті намагається проаналізувати суперечності, які склалися в інтерпретаціях освітньо-педагогічних поглядів П. Куліша. З точки зору мислителя, освіта постає не тільки як спеціалізований процес шкільного навчання і виховання, але й як певний стан суспільства в ситуації культурного самовідтворення.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітньо-педагогічні погляди П. Кулішаen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсуперечностіen_US
dc.subjectінтерпретаціїen_US
dc.titleОсобливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Кулішаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.