Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207
Назва: Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша
Автори: Тютюнник, Олена Миколаївна
Ключові слова: освітньо-педагогічні погляди П. Куліша
освіта
особистість
суперечності
інтерпретації
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Тютюнник О. М. Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 92. С. 300-304.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Автор статті намагається проаналізувати суперечності, які склалися в інтерпретаціях освітньо-педагогічних поглядів П. Куліша. З точки зору мислителя, освіта постає не тільки як спеціалізований процес шкільного навчання і виховання, але й як певний стан суспільства в ситуації культурного самовідтворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.