Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолетай, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorПолетай, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorПолетай, А. В.-
dc.date.accessioned2021-04-05T07:32:34Z-
dc.date.available2021-04-05T07:32:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПолетай О. М., Полетай В. М., Полетай А. В. Педагогічна практика як засіб підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Вип 151. Чернігів, 2018. С. 270-274.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7205-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо дослідження ролі педагогічної практики у формуванні майбутнього вчителя трудового навчання та впливу її на розвиток вмінь та навичок роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступеня. Проведено дослідження типових помилок студентів під час практики та визначення відповідних методичних рекомендацій, завдяки яким підготовка студентів якісно покращиться. І відповідно до розглянутих рекомендацій, розроблено завдання для виконання на педагогічній практиці студентами закладів вищої освіти.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнавчально-педагогічна практикаen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectвчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectкласний керівникen_US
dc.subjectшкільна гігієнаen_US
dc.subjectгігієнічна оцінка розмірів кімнатиen_US
dc.subjectметоди організації навчальної діяльностіen_US
dc.titleПедагогічна практика як засіб підготовки майбутнього вчителя трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.