Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурина, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-02-28T13:37:56Z-
dc.date.available2020-02-28T13:37:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГурина Н. В. Комунікативні стратегії в професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні / Гурина Н. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 49 – 53.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/718-
dc.description.abstractВ статті описується місце та роль комунікативних стратегій у процесі навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні. На основі головних рис характеру та стереотипів мовленнєвої поведінки британців визначається мета основних комунікативних стратегій їхньої культури спілкування. Детально аналізуються тактики та прийоми комунікативних стратегій дистанціювання та натяку у взаємозвʼязку з релевантними англійськими інтонемами та мовними засобами з національно-культурною специфікою.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціолінгвістичні знанняen_US
dc.subjectіншомовне міжкультурне спілкуванняen_US
dc.subjectкомунікативна стратегіяen_US
dc.subjectінтонемаen_US
dc.titleКомунікативні стратегії в професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf505.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.