Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/718
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гурина, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-28T13:37:56Z | - |
dc.date.available | 2020-02-28T13:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Гурина Н. В. Комунікативні стратегії в професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні / Гурина Н. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 49 – 53. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/718 | - |
dc.description.abstract | В статті описується місце та роль комунікативних стратегій у процесі навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні. На основі головних рис характеру та стереотипів мовленнєвої поведінки британців визначається мета основних комунікативних стратегій їхньої культури спілкування. Детально аналізуються тактики та прийоми комунікативних стратегій дистанціювання та натяку у взаємозвʼязку з релевантними англійськими інтонемами та мовними засобами з національно-культурною специфікою. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | соціолінгвістичні знання | en_US |
dc.subject | іншомовне міжкультурне спілкування | en_US |
dc.subject | комунікативна стратегія | en_US |
dc.subject | інтонема | en_US |
dc.title | Комунікативні стратегії в професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 505.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.