Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7183
Назва: Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ
Автори: Кириленко, О. С.
Барнич, Оксана Вікторівна
Мамчич, Олена Борисівна
Ключові слова: 4К навички
креативність
критичне мислення
кооперація
комунікативні навички
урок читання
Нова українська школа (НУШ)
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка : наук. журн.
Бібліографічний опис: Кириленко О. С., Барнич О. В., Мамчич О. Б. Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ. Інноваційна педагогіка : наук. журн. 2021. Вип. 32. Т.2. С. 29-32.
Короткий огляд (реферат): Дослідження є спрямованим на комплексний аналіз практичного аспекту формування навичок 4К (креативність, критичне мислення, кооперація та комунікативні навички) на уроках читання в Новій українській школі. Проаналізовано складники формули «4К» у взаємозв’язку та взаємовплив. Обґрунтовано необхідність розвитку 4К навичок із метою подолання творчої інертності, стереотипності та шаблонності мислення, формування продуктивних взаємин у колективі здобувачів освіти та розвитку навичок, що сприяють становленню ефективного співрозмовника та слухача, такого, який є здатним продуктивно комуні кувати з оточенням, тактовно відстоювати власні позиції та знаходити компроміс.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7183
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ.pdf812.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.