Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7183
Назва: | Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ |
Автори: | Кириленко, О. С. Барнич, Оксана Вікторівна Мамчич, Олена Борисівна |
Ключові слова: | 4К навички креативність критичне мислення кооперація комунікативні навички урок читання Нова українська школа (НУШ) |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка : наук. журн. |
Бібліографічний опис: | Кириленко О. С., Барнич О. В., Мамчич О. Б. Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ. Інноваційна педагогіка : наук. журн. 2021. Вип. 32. Т.2. С. 29-32. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження є спрямованим на комплексний аналіз практичного аспекту формування навичок 4К (креативність, критичне мислення, кооперація та комунікативні навички) на уроках читання в Новій українській школі. Проаналізовано складники формули «4К» у взаємозв’язку та взаємовплив. Обґрунтовано необхідність розвитку 4К навичок із метою подолання творчої інертності, стереотипності та шаблонності мислення, формування продуктивних взаємин у колективі здобувачів освіти та розвитку навичок, що сприяють становленню ефективного співрозмовника та слухача, такого, який є здатним продуктивно комуні кувати з оточенням, тактовно відстоювати власні позиції та знаходити компроміс. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7183 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ.pdf | 812.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.