Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-26T10:32:25Z-
dc.date.available2021-03-26T10:32:25Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГрабова (Смоліна) С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2005. №4. С. 82-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою з урахуванням підходу до навчання, його принципів; вікових особливостей студентів; етапів заняття; методів навчання.en_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectусне спілкуванняen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.titleПрийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовоюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.