Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180
Назва: Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі англійської мови
англійська мова
усне спілкування
лінгвістика
Дата публікації: 2005
Видавництво: Наукові записки Ніжинського державного університету
Бібліографічний опис: Грабова (Смоліна) С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2005. №4. С. 82-84.
Серія/номер: Психолого-педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою з урахуванням підходу до навчання, його принципів; вікових особливостей студентів; етапів заняття; методів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.