Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-26T10:28:40Z-
dc.date.available2021-03-26T10:28:40Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГрабова (Смоліна) С. В. Етапи навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. ІV Міжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання іноземної мови, пам’яті професора В.Л. Скалкіна. 27-28 січня 2005 р.: тези доповідей. Одеса: Астропринт, 2005. С. 106-110.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7179-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню проблеми етапів навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. Автор аналізує наявні у наукових джерелах етапи навчання усного спілкування англійською мовою та обґрунтовує власні етапи навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою.en_US
dc.publisherОдеса: Астропринтen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectусне спілкуванняen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.titleЕтапи навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовоюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.