Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-26T10:21:43Z-
dc.date.available2021-03-26T10:21:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГрабова (Смоліна) С. В. Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2005. Вип.8. С. 7-11.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наявні у науковій літературі принципи відбору паралінгвістичних засобів для різних ступенів навчання, подано їх критичний аналіз та обґрунтовано принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.en_US
dc.publisherКиїв: КНЛУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectмайбутній вчитель англійської мовиen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.titleПринципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.