Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T10:21:43Z | - |
dc.date.available | 2021-03-26T10:21:43Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Грабова (Смоліна) С. В. Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2005. Вип.8. С. 7-11. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано наявні у науковій літературі принципи відбору паралінгвістичних засобів для різних ступенів навчання, подано їх критичний аналіз та обґрунтовано принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. | en_US |
dc.publisher | Київ: КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія; | - |
dc.subject | майбутній вчитель англійської мови | en_US |
dc.subject | спілкування | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | лінгвістика | en_US |
dc.title | Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.