Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177| Назва: | Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні |
| Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | майбутній вчитель англійської мови спілкування англійська мова лінгвістика |
| Дата публікації: | 2005 |
| Видавництво: | Київ: КНЛУ |
| Бібліографічний опис: | Грабова (Смоліна) С. В. Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2005. Вип.8. С. 7-11. |
| Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано наявні у науковій літературі принципи відбору паралінгвістичних засобів для різних ступенів навчання, подано їх критичний аналіз та обґрунтовано принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.pdf | 1,99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.