Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177
Назва: Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: майбутній вчитель англійської мови
спілкування
англійська мова
лінгвістика
Дата публікації: 2005
Видавництво: Київ: КНЛУ
Бібліографічний опис: Грабова (Смоліна) С. В. Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2005. Вип.8. С. 7-11.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наявні у науковій літературі принципи відбору паралінгвістичних засобів для різних ступенів навчання, подано їх критичний аналіз та обґрунтовано принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.