Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-26T08:19:21Z-
dc.date.available2021-03-26T08:19:21Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСоколова С. В. Сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. 2006. Вип. 11. С. 99-106. (Серія: Педагогіка та психологія)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7176-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані та сформульовані сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. Обґрунтовується доцільність використання одного із підходів.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectусне спілкуванняen_US
dc.titleСучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовоюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.