Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7176
Назва: | Сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою |
Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | лінгвістика англійська мова усне спілкування |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Соколова С. В. Сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. 2006. Вип. 11. С. 99-106. (Серія: Педагогіка та психологія) |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія; Педагогіка та психологія; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані та сформульовані сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою. Обґрунтовується доцільність використання одного із підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7176 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні підходи до навчання використання паралінгвістичних засобів в усному спілкуванні англійською мовою.pdf | 3.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.