Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-25T09:41:24Z-
dc.date.available2021-03-25T09:41:24Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСоколова С. В. Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2006. Вип. 10. С. 41-49. (Серія: Педагогіка та психологія)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174-
dc.description.abstractУ статті проаналізована розроблена автором методика на предмет її ефективності у навчанні майбутніх учителів англійської мови. Представлені результати математичної обробки підсумків післяекспериментальних зрізів.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectусне спілкуванняen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.titleЕфективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.