Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174| Назва: | Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні |
| Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | майбутні вчителі англійської мови англійська мова усне спілкування лінгвістика |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
| Бібліографічний опис: | Соколова С. В. Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2006. Вип. 10. С. 41-49. (Серія: Педагогіка та психологія) |
| Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізована розроблена автором методика на предмет її ефективності у навчанні майбутніх учителів англійської мови. Представлені результати математичної обробки підсумків післяекспериментальних зрізів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.pdf | 4,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.