Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174
Назва: Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі англійської мови
англійська мова
усне спілкування
лінгвістика
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Соколова С. В. Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2006. Вип. 10. С. 41-49. (Серія: Педагогіка та психологія)
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізована розроблена автором методика на предмет її ефективності у навчанні майбутніх учителів англійської мови. Представлені результати математичної обробки підсумків післяекспериментальних зрізів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.