Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2021-03-11T09:01:54Z-
dc.date.available2021-03-11T09:01:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯнченко Т. В. Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 190-194. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162-
dc.description.abstractМета статті – висвітлення педагогічної спадщини В. Кащенка у контексті розвитку сучасної корекційної педагогіки та інклюзивної освіти. Методологія. Аналіз наукових джерел і літератури засвідчив, що В. Кащенко зробив значний внесок у розробку провідних засад корекційної педагогіки. У створеній ним школі-санаторії для дітей з вадами психічного розвитку використовувалися різні методи педагогічного впливу, наприклад методи корекції через працю і через колектив, ігри, доручення, ігнорування, метод культури здорового сміху.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкорекційна педагогікаen_US
dc.subjectлікувальна педагогікаen_US
dc.subjectдіти з вадами розвиткуen_US
dc.subjectпедагогічна системаen_US
dc.titleКорекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.