Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162
Назва: | Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | корекційна педагогіка лікувальна педагогіка діти з вадами розвитку педагогічна система |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Янченко Т. В. Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 190-194. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – висвітлення педагогічної спадщини В. Кащенка у контексті розвитку сучасної корекційної педагогіки та інклюзивної освіти. Методологія. Аналіз наукових джерел і літератури засвідчив, що В. Кащенко зробив значний внесок у розробку провідних засад корекційної педагогіки. У створеній ним школі-санаторії для дітей з вадами психічного розвитку використовувалися різні методи педагогічного впливу, наприклад методи корекції через працю і через колектив, ігри, доручення, ігнорування, метод культури здорового сміху. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти.pdf | 741,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.