Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162
Назва: Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: корекційна педагогіка
лікувальна педагогіка
діти з вадами розвитку
педагогічна система
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Янченко Т. В. Корекційно-педагогічна система В. Кащенка крізь призму проблем сучасної інклюзивної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 190-194. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – висвітлення педагогічної спадщини В. Кащенка у контексті розвитку сучасної корекційної педагогіки та інклюзивної освіти. Методологія. Аналіз наукових джерел і літератури засвідчив, що В. Кащенко зробив значний внесок у розробку провідних засад корекційної педагогіки. У створеній ним школі-санаторії для дітей з вадами психічного розвитку використовувалися різні методи педагогічного впливу, наприклад методи корекції через працю і через колектив, ігри, доручення, ігнорування, метод культури здорового сміху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7162
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.