Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошко, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:57:07Z-
dc.date.available2021-03-11T08:57:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТимошко Г. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 143-147. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7161-
dc.description.abstractМета статті – розкрити теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі. Методологія – соціально-економічні процеси, які мають місце у сучасному суспільстві, детермінують нові, вищі вимоги до професіоналізму фахівців. Відбувається реформування сучасної вищої освіти, обумовлене швидким рівнем розвитку суспільства, спрямоване, передусім, на вирішення головного питання – удосконалення професійної підготовки педагогів , здатних до вирішення освітніх проблем сучасного соціуму.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.titleФормування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.