Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157
Назва: Контрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов початкових класів
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: концепція «Нова українська школа»
контрольно-оцінювальна компетентність
методичні знання
методичні вміння
майбутній учитель іноземних мов початкових класів
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Контрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов початкових класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 9 (165) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 58-64. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у визначенні поняття «контрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя початкових класів в умовах НУШ», описі змісту і структури зазначеної компетентності, уточненні її складових. Методологія. Методологічну основу статті становлять: основні положення системного підходу до розгляду педагогічного процесу (В. Беспалько, Н. Тализіна), теорії особистісного та діяльнісного підходів (Б. Ананьєв, О. Леонтьєв), компетентнісний та рефлексивний підходи до навчання, теоретичні положення концепції «Нова українська школа».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.