Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБичек, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2020-02-28T13:25:21Z-
dc.date.available2020-02-28T13:25:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБичек О. А. Розвиток критичного та творчого мислення майбутніх учителів-філологів у процесі застосування синтетичних видів мистецтва у професійній діяльності / Бичек О. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 22 – 24.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/714-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку критичного та творчого мислення майбутніх учителів-філологів у процесі застосування синтетичних видів мистецтва. Аргументується вплив взаємозв’язку цих двох типів мислення на підтримку свідомої мотивації застосування синтетичних видів мистецтва майбутніми вчителями-філологами. Автор виділяє три основні напрямки їх розвитку у процесі застосування синтетичних видів мистецтва майбутніми вчителями-філологамиen_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectсинтетичні види мистецтваen_US
dc.titleРозвиток критичного та творчого мислення майбутніх учителів-філологів у процесі застосування синтетичних видів мистецтва у професійній діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf390.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.