Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7149
Назва: Педагогічні технології: поняття, структура та зміст
Автори: Носко, Микола Олексійович
Гаркуша, Сергій Васильович
Цигура (Усманова), Галина Олексіївна
Ключові слова: технологія
педагогічна технологія
структура
освітні технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Носко М. О., Гаркуша С. В., Цигура Г. О. Педагогічні технології: поняття, структура та зміст. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 8 (164) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 3-11. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета: узагальнення наукових підходів щодо інтерпретації терміну «педагогічна технологія», розкриття її структури та змісту. Методологія: Для досягнення мети дослідження та розв’язання поставлених завдань використано теоретичні методи: порівняльний аналіз педагогічної літератури з метою визначення й обґрунтування сутності феномена «педагогічна технологія»; узагальнення науково-теоретичних даних для розкриття структури педагогічної технології та її змістового наповнення. Наукова новизна: розкрито погляди науковців щодо інтерпретації терміну «педагогічна технологія», висвітлено етапи розвитку педагогічних технологій у світовому освітньому просторі, наведено дані щодо структури та змістового наповнення педагогічних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7149
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні технології поняття, структура та зміст.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.