Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7147
Назва: Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти
Автори: Борисов, В. В.
Вдовенко, І. С.
Гончаренко, О. М.
Ключові слова: професійна освіта
інклюзивне навчання
системний підхід
мейнстрімінг
готовність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Борисов В. В., Вдовенко І. С., Гончаренко О. М. Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 8 (164) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 12-18. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито та обґрунтовано процес готовності майбутніх педагогів професійної підготовки до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Встановлено, що діяльність закладу освіти повинна бути спрямована не тільки на створення спеціальних умов для навчання й виховання людей з особливими освітніми потребами, а й на забезпечення взаєморозуміння як між педагогами (фахівцями в сфері корекційної та загальної педагогіки), так і між студентами із особливими освітніми потребами і їх здоровими однолітками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7147
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.