Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, К. М.-
dc.date.accessioned2021-03-05T10:16:46Z-
dc.date.available2021-03-05T10:16:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМехед К. М. Гейміфікація навчання як інноваційний засіб реалізації компетентнісного підходу у закладах вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 7 (163) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 19-22. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7134-
dc.description.abstractУ статті виокремлено основні напрямки модернізації та удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти. Проаналізовано вплив гейміфікації на формування ключових компетентностей здобувачів вищої освіти, підвищення їх внутрішньої та зовнішньої мотивації під час гейміфікованого навчання. Визначено відмінність гейміфікації від навчання на основі гри. З’ясовано позитивні та негативні прояви впровадження гейміфікації у різних гендерних групах. Обґрунтовано доцільність подальшого дослідження застосування засобів гейміфікації з урахуванням правильного добору способів їх інтеграції у різні форми навчання.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectгейміфікаціяen_US
dc.subjectключові компетентностіen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectдемографічні відмінностіen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.titleГейміфікація навчання як інноваційний засіб реалізації компетентнісного підходу у закладах вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.