Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтух, М. Б.-
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-05T10:09:55Z-
dc.date.available2021-03-05T10:09:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄвтух М. Б., Скорик Т. В. Акмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 7 (163) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 8-13. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7133-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність акмеологічного підходу у педагогічній освіті, який дозволяє розкрити зміст розвитку внутрішнього потенціалу особистості вчителя; запропоновано акмеологічну модель становлення професійної успішності вчителя, реалізація якої можлива за умови застосування акметехнологій, спрямованих на розвиток когнітивного та емотивного компонентів структури особистості, формування здатності до особистісного зростання в педагогічній діяльності.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectакмеологіяen_US
dc.subjectпедагогічна акмеологіяen_US
dc.subjectакмеологічний підхідen_US
dc.subjectакмеологічна модель педагогаen_US
dc.subjectпрофесійна успішність вчителяen_US
dc.titleАкмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.