Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7133
Назва: Акмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителя
Автори: Євтух, М. Б.
Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: акмеологія
педагогічна акмеологія
акмеологічний підхід
акмеологічна модель педагога
професійна успішність вчителя
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Євтух М. Б., Скорик Т. В. Акмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 7 (163) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 8-13. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність акмеологічного підходу у педагогічній освіті, який дозволяє розкрити зміст розвитку внутрішнього потенціалу особистості вчителя; запропоновано акмеологічну модель становлення професійної успішності вчителя, реалізація якої можлива за умови застосування акметехнологій, спрямованих на розвиток когнітивного та емотивного компонентів структури особистості, формування здатності до особистісного зростання в педагогічній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7133
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.