Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Назва: Еколого-географічні аспекти вивчення рослин під час проведення навчальної практики при підготовці вчителів природничого циклу
Автори: Лукаш, Олександр Васильович
Кирієнко, Світлана Володимирівна
Слюта, Аліна Миколаївна
Мачульський, Григорій Миколайович
Ключові слова: природничий цикл
еколого-географічні аспекти
екологія
географія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Суми : Вінниченко М.Д.
Бібліографічний опис: Лукаш О. В., Кирієнко С. В., Слюта А. М., Мачульський Г. М. Еколого-географічні аспекти вивчення рослин під час проведення навчальної практики при підготовці вчителів природничого циклу. Природнича освіта і наука для сталого розвитку україни: проблеми і перспективи : зб. наук. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Глухів, 10-11 жовт. 2019 р. Глухів ) / за заг. ред. С.Д. Рудишина, І.М. Кореневої. Суми : Вінниченко М.Д., 2019. С. 74-76.
Короткий огляд (реферат): Для вчителя біології, географії та екології дуже важливим є наявність не лише ґрунтовної теоретичної підготовки, а й набутих навичок експериментальної роботи, які б він міг застосовувати при організації проектної діяльності учнів. Найкраще учнівська проектна діяльність дослідження рослин з еколого-географічних позицій реалізується під час фенологічних спостережень. Компетентність вчителя організувати фенологічні спостереження учнів формується під час навчальної практики. Вчитель сам повинен вміти якісно проводити фенологічні спостереження за рослинами та співставляти їх з даними метеорологічних спостережень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.