Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/712
Назва: | Функціональні компоненти діяльності викладача та студентів у самостійній позааудиторній роботі з англійської мови з використанням мультимедійного електронного посібника |
Автори: | Биконя, Оксана Павлівна |
Ключові слова: | системний підхід самостійна позааудиторна робота студенти англійська мова мультимедійний електронний посібник |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Биконя О. П. Функціональні компоненти діяльності викладача та студентів у самостійній позааудиторній роботі з англійської мови з використанням мультимедійного електронного посібника. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 141. С. 15–17. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано зміст функціональних компонентів діяльності викладача і студентів під час самостійної позааудиторної роботи з навчання англомовного говоріння та письма з використанням мультимедійного електронного посібника за системним підходом. До функціональних компонентів включено організаційний, конструктивний, проектувальний, комунікативний, гностичний і креативний. Детально розкрито суть кожного функціонального компонента діяльності викладача та студентів під час самостійної позааудиторної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/712 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 456.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.