Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБиконя, Оксана Павлівна-
dc.date.accessioned2020-02-28T13:10:55Z-
dc.date.available2020-02-28T13:10:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБиконя О. П. Функціональні компоненти діяльності викладача та студентів у самостійній позааудиторній роботі з англійської мови з використанням мультимедійного електронного посібника. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 141. С. 15–17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/712-
dc.description.abstractУ статті описано зміст функціональних компонентів діяльності викладача і студентів під час самостійної позааудиторної роботи з навчання англомовного говоріння та письма з використанням мультимедійного електронного посібника за системним підходом. До функціональних компонентів включено організаційний, конструктивний, проектувальний, комунікативний, гностичний і креативний. Детально розкрито суть кожного функціонального компонента діяльності викладача та студентів під час самостійної позааудиторної роботи.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectсамостійна позааудиторна роботаen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмультимедійний електронний посібникen_US
dc.titleФункціональні компоненти діяльності викладача та студентів у самостійній позааудиторній роботі з англійської мови з використанням мультимедійного електронного посібникаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf456.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.