Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндронік, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2020-02-28T13:08:50Z-
dc.date.available2020-02-28T13:08:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндронік Н. П. Труднощі сприйняття та розуміння автентичних поетичних творів з метою організації на їх основі англомовної дискусії. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 141. С. 3 – 5.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/711-
dc.description.abstractУ статті розглядаються суб’єктивні та об’єктивні труднощі процесу сприйняття та розуміння автентичних поетичних творів. Суб’єктивні труднощі пов’язані з віковими та індивідуально-психологічними особливостями студентів. Розуміння лінгвістичного, предметно-логічного та естетичного планів поетичних творів відноситься до об’єктивних труднощів сприйняття та розуміння автентичних поетичних творів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectавтентичний поетичний твірen_US
dc.subjectтруднощі сприйняття та розумінняen_US
dc.subjectангломовна дискусіяen_US
dc.titleТруднощі сприйняття та розуміння автентичних поетичних творів з метою організації на їх основі англомовної дискусіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.