Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7115
Назва: Зміна парадигми іншомовної освіти в епоху глобалізації
Автори: Бобир, Світлана Леонідівна
Ключові слова: глобалізаційні процеси
освіта
напрямки трансформації освіти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Матеріали Міждисциплінарної всеукраїнської науково-теоретичної конференції
Бібліографічний опис: Бобир С. Л. Зміна парадигми іншомовної освіти в епоху глобалізації. Релігія. Філософія. Культура : матеріали Міждисципл. всеукр. наук.-теорет. конф. (м. Чернігів, 29 жовтня 2015 р.). Чернігів : ЧНПУ, 2016. С. 187-191.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом увагу вчених привертають глобалізаційні процеси, що стрімко розгортаються на наших очах і пронизують всі сфери життя. Вивчення феномену глобалізації стало предметом дослідження представників різних наук, у тому числі й педагогів. Термін "глобалізація" визначається у Вікіпедії як процес всесвітньої економічної, політичної, культурної та релігійної інтеграції й уніфікації. Д. Найт дещо конкретизує це поняття та визначає глобалізацію як вільне розповсюдження в усьому світі ідей, концепцій, ресурсів (включаючи людські), культур, цінностей, товарів, послуг і технологій [5]. Оскільки освіта є частиною культурного життя суспільства, глобалізація не оминула й її. Консервативна за своєю природою освіта не витримує тиску навколишніх змін і змушена змінюватись сама, пристосовуючись до нових умов. Оскільки це відбувається у всіх країнах, то важливо простежити основні напрямки трансформації освіти у світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7115
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміна парадигми іншомовної освіти в епоху глобалізації.pdf198.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.