Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терентьєва, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T14:17:02Z | - |
dc.date.available | 2021-02-23T14:17:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 7-10. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103 | - |
dc.description.abstract | Наукова розвідка представляє підходи до групування тенденцій (розвитку, оцінення, встановлення або отримання / вилучення, як прояв). Також представлено такі групи тенденцій: за регіоном розповсюдження (магатенденції, субтенденції, регіональні); за часовою тривалістю (наскрізні, локальні); за наслідками, які можна оцінити (позитивні, негативні, дискурсивні); за характерними ознаками (спільні, суперечливі); за динамікою прояву (прогностичні, динамічні, еволюційні). | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | університетська освіта | en_US |
dc.subject | тенденції розвитку | en_US |
dc.subject | тенденції оцінення | en_US |
dc.subject | тенденції встановлення або отримання / вилучення | en_US |
dc.subject | тенденції як прояв | en_US |
dc.title | Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тенденції розвитку університетської освіти до питання класифікації.pdf | 383.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.