Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-02-23T14:17:02Z-
dc.date.available2021-02-23T14:17:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТерентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 7-10.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103-
dc.description.abstractНаукова розвідка представляє підходи до групування тенденцій (розвитку, оцінення, встановлення або отримання / вилучення, як прояв). Також представлено такі групи тенденцій: за регіоном розповсюдження (магатенденції, субтенденції, регіональні); за часовою тривалістю (наскрізні, локальні); за наслідками, які можна оцінити (позитивні, негативні, дискурсивні); за характерними ознаками (спільні, суперечливі); за динамікою прояву (прогностичні, динамічні, еволюційні).en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectуніверситетська освітаen_US
dc.subjectтенденції розвиткуen_US
dc.subjectтенденції оціненняen_US
dc.subjectтенденції встановлення або отримання / вилученняen_US
dc.subjectтенденції як проявen_US
dc.titleТенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.