Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103
Назва: Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: університетська освіта
тенденції розвитку
тенденції оцінення
тенденції встановлення або отримання / вилучення
тенденції як прояв
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 7-10.
Короткий огляд (реферат): Наукова розвідка представляє підходи до групування тенденцій (розвитку, оцінення, встановлення або отримання / вилучення, як прояв). Також представлено такі групи тенденцій: за регіоном розповсюдження (магатенденції, субтенденції, регіональні); за часовою тривалістю (наскрізні, локальні); за наслідками, які можна оцінити (позитивні, негативні, дискурсивні); за характерними ознаками (спільні, суперечливі); за динамікою прояву (прогностичні, динамічні, еволюційні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7103
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.