Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7101
Назва: | Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | інтеграційні процеси загальна музична освіта учнів підготовка майбутніх учителів початкової школи самореалізація |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. Вип. 132. С. 70-75. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається необхідність удосконалення діяльності педагогічних університетів щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи, які мали б ґрунтовну загальнокультурну та психолого–педагогічну підготовку, професійну компетентність, здатність до впровадження новітніх педагогічних технологій, усвідомлення необхідності особистісного і професійного самовдосконалення протягом усього життя; обґрунтовується важливість інтеграційних процесів у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ музичної освіти учнів; визначені показники якості інтеграційних процесів та шляхи інтеграційних дій в контексті підготовки майбутніх учителів до музично-освітньої діяльності в початковій школі. У статті серед провідних характеристик належної якості впровадження інтеграційних процесів визначені: різноманітність інтеграційних зв’язків (наявність різних елементів і форм їх взаємодії); цілісність інтегрованих структур; мінімальність затрат; прагматична обґрунтованість; своєчасність впровадження; співвіднесеність централізації і децентралізації; інформаційна забезпеченість. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7101 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів.pdf | 381,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.