Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимошко, Ганна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T12:00:14Z | - |
dc.date.available | 2021-02-23T12:00:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Тимошко Г. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 146-150. (Серія: Педагогічні науки). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7098 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – розкрити теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі. Методологія – соціально-економічні процеси, які мають місце у сучасному суспільстві, детермінують нові, вищі вимоги до професіоналізму фахівців. Відбувається реформування сучасної вищої освіти, обумовлене швидким рівнем розвитку суспільства, спрямоване, передусім, на вирішення головного питання – удосконалення професійної підготовки педагогів , здатних до вирішення освітніх проблем сучасного соціуму. В умовах розвитку сучасної освітньої системи України, на жаль, немає науково обґрунтованих розрахунків про необхідні обсяги підготовки кадрів для освітньої інклюзії, адекватних запланованим трансформаціям. Вивчення практики показує, що навіть спеціальна галузь освіти достатньо не забезпечена спеціалістами, не говорячи про заклади загальної середньої освіти, які входять до системи допомоги дітям із особливими освітніми потребами. На сучасному етапі існує нагальна потреба підготовки фахівців з високим рівнем здатності до самовдосконалення і ефективної адаптації до професійної діяльності в умовах інклюзивного середовища. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивне середовище | en_US |
dc.title | Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.pdf | 909.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.