Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7096
Назва: Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі як умова збереження психічного здоров’я дітей
Автори: Орлова, Марина Михайлівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне освітнє середовище
психологічний клімат
психічне здоров’я
збереження здоров’я дітей
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Орлова М. М. Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі як умова збереження психічного здоров’я дітей. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 117-122. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – теоретичний аналіз проблеми формування позитивного психологічного клімату та збереження психічного здоров’я дітей у інклюзивному освітньому середовищі. Методологія. У результаті аналізу наукової літератури у статті висвітлюються проблеми формування позитивного психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі. Доведено, що психологічний клімат у дитячому середовищі впливає на психічне здоров’я дітей. Наукова новизна. Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі розглядається як умова збереження психічного здоров’я дітей. Інклюзивне освітнє середовище – це сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку дітей з урахуванням їхніх потреб та можливостей. Психологічний клімат – це емоційне забарвлення психологічних зв’язків членів колективу, що виникає на основі їхньої близькості, симпатії, збігу характерів, інтересів, схильностей. Важливим складником позитивного психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі, що дозволяє зберегти психічне здоров’я дітей, є формування толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7096
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.