Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7094
Назва: Розробка програми навчального курсу «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»
Автори: Завацька, Людмила Миколаївна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
психолого-педагогічний супровід
міждисциплінарна команда
професійні ролі фахівця
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Завацька Л. М. Розробка програми навчального курсу «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 48-53. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті подано авторську ідею розробки навчального курсу «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами» для студентів магістратури спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітньої програми «Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка». Створення освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами залежить від готовності педагогічних працівників здійснювати професійну діяльність в умовах, коли ідея інклюзії стає складовою їх професійного мислення й володіння професійними ролями. Відповідно, фахівці разом з батьками повинні об’єднатися у міждисциплінарну, полісуб’єктну команду психолого-педагогічного супроводу і здійснювати колегіальну роботу в напрямі розробки та реалізації освітнього маршруту для цієї дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7094
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.